TL;DR: Bandom kurti zaidimus, truksta demesio, tad norim kompanijos Apsilankykit tarp musu facebook'o
Sveiki
Tai va, esame du 15 metu bachiuriukai ir vietoj to, kad kurtume ten koki xxxxx MineCraft, Cs ar Sa-mp serveri, nusprendem pabandyt pakurt zaidimus :x (vis kazkas naujo :x )
Pradejom pries mazdaug 2men, tai per ta laika apsipratom biski su softu, kaip vyksta pats kurimas, zaidimo isleidimas, kaip veikia kaikurios bendroumenies ir seip pasisemem kazkiek patirties kaip gyvena Game Dev'ai (Bet vistiek dar zali)
Per ta laika taip pat sukurem kelis mazus zaidimo prototipus. Nei vieno zaidimo pilnai nepabaigem ir kuri laika nesiruosem pabaigti, nes dabar dar mokykla (o gi zinot, mamos... -_- ). Tai per turimas laisvas ~ 3-4h kurimuj, nieko didesnio ir nesinori pradet ar pabaigt, todel iki vasaros turbut nieko rimtesnio ir nedarysim ( nors minti turim maza HTML5 zaidimuko ideja ).
Prorotipai gan paprasti, nieko naujo, esamu zanru/zaidimu patobulinimai pridedant savo ranka ir kazka pakeiciant Per didesni laiko tarpa tikimes sukurt tikrai kazka padoraus, turim uzsibereze tiksla per 2015 isleist pilnai isbaigta, sutvarkyta, itraukianti HTML5 zaidima
Tad, nusprendem, kad reiktu po biskuti kurti bendroumene aplink save, esam ikure facebook puslapi ir paprasta svetaine, taigi kvieciam visus uzsukt! Daznai dalinsimes kaip viksta darbai, kokius projektus pradejom, kelsim visus zaidziamus demo, kad galetumet pazet kokioj stadijoj yra zaidimas, gal paieskot klaidu/bugu,gal patarsyt ka, ar duosit ideju ( jei noresit aisku ). Ir seip papostinsim kokia muzika klausom (?), ka ismokstam, kur dirbam, ka patiriam x)
Redagavo EscaStudios 16-01-2015 18:32
Zaidimai kolkas statomi ant Game Maker: Studio engine, o jis naudoja savo scriptinimo kalba GML. Turiu as ziniu su C++, tai kai sugalvojau kazka pradet kurt, galvojau jog ir darysiu su C++ ar Unity, bet gavos taip, kad prie manes prisijunge ir draugas, tad nusprendem paimti GM: S, nes jam butu daug lengviau ismokti GML nei C++, nes GML labai atlaidi kalba, tai gali sintakse pamirsti praktiskai.
Ir seip kolkas GM: S pilnomoj pakanka 2D zaidimam kurti, tad istikruju nematau tikslo naudot c++ ar kitus engine/framework'us + labai lengva perkelti zaidima i kita platforma
NoScope parašė:
Koks engine zaidimo?
Game Maker: Studio
BTW, geras avataras, Darker than black < 3
R0x0y parašė:
Bent realistiškai suprantat ką galit padaryt. Pažiūrėkit youtubėi Extra Credits jei norit daug ko gero apie žaidimų kurimą išmokt.
Jo, niekur neskubam isleidinet zaidimu ar uzsiimt dideliais projektais, tad tesiog mokomes ir treniruojames, o kadangi bandysim eiti Indie keliu tai mokytis yra labai daug ko Jo Extra Credits labai geras YT channel'is, daug vertingos informacijos, perzejau jau gal ~ 50-60 video kurie yra aktualiausi dabar.
Dekuj kitiems uz palaikima x)
Redagavo EscaStudios 16-01-2015 21:13
domikas parašė:
geriausia pradekit nuo TETRIS ir poto kitus zaidimus kurt . Be to sekmės kuriant
Pradejau nuo PONG Atsimenu, padariau, kad musinejant kamuoliuka, kartais atsitiktinai atsirastu iki 3 objektu ir jie atmustu ta kamuoliuka vietoj prieso, tai gaudovos toks "surprise" elementas, nes nesitikedavai, kad jie atsiras ir tau reiks staigiai pakeist pozicija, kad atmust Dekuj uz palaikyma x)
O seip iskart po game maker siuliciau unity imti, su juo sunku tikrai nera, pats esu kures (ir dalinai sukures) zaidima, vienintelis sunkesnis dalykas buvo 2d animacijos, niekaip ten kampo neikirtau... Beto labai daug pagalbos internete yra su unity juolab ju paciu site, visas komandas reikalingas su paaiskinimais ( plius minus) galima rasti
Any way, sekmes kuriant!
Kritikos reik turbut..
Opacius zaidimus tai geriau leiskit ar skelbkit kaip tikrai kazka gero padarysit nes dabar ten kazkoks rocket zaidimukas tai uztruktu 5h padaryt ji (be perstojo).. Tai kaip ir nieko ispudingo ar kuom girtis nera.. -_-
Redagavo ReklamuojuLaikiux 16-01-2015 23:05
ReklamuojuLaikiux parašė:
Kritikos reik turbut..
Opacius zaidimus tai geriau leiskit ar skelbkit kaip tikrai kazka gero padarysit nes dabar ten kazkoks rocket zaidimukas tai uztruktu 5h padaryt ji (be perstojo).. Tai kaip ir nieko ispudingo ar kuom girtis nera.. -_-
Tai teip, kritika visada reikalinga
Bet, kaip ir minejau keliuose postuose, zaidimu dar kolkas neleidziam, nes nera laiko ir resursu sukurti full-game, turint kelias valandas per diena paciam kurimuj. O tas rocket zaidimukas labai ankstyvoj stadijoj, prototipiukas, norint isbandyt ideja, turim daug tokiu pradeje kurti, vis geriau negu ant poperiaus lapo ar GDD, kaip ir pats sakiai netruko ilgiau 5h kurymo Tesiog norim paskleist zinia, kad esam ir susikurt kazkokia mazyte, pozityvia bendruomene aplink save, kuri taip pat pravers tolimesnej ateiti, kai istikruju isleisim kazka padoraus, nes man vienas protingas zmogus pasake, kad marketinga reik pradet kuo anksciau, o ne palikt paskutiniems menesiams. Bet dekuj uz inasa x)
NoScope parašė:
EscaStudios parašė:
NoScope parašė:
Koks engine zaidimo?
Game Maker: Studio
BTW, geras avataras, Darker than black < 3
10/10 anime
O seip iskart po game maker siuliciau unity imti, su juo sunku tikrai nera, pats esu kures (ir dalinai sukures) zaidima, vienintelis sunkesnis dalykas buvo 2d animacijos, niekaip ten kampo neikirtau... Beto labai daug pagalbos internete yra su unity juolab ju paciu site, visas komandas reikalingas su paaiskinimais ( plius minus) galima rasti
Any way, sekmes kuriant!
Jo Unity kiek zinau gerokai tobulesnis uz Game Maker: Studio, ypac jo 3D galimybes. Ir girdejas, kad daug greitesnis pats varykliukas, todel daug labiau galima apkraut zaidima ir neprarast kokybes.
Ties Esca Studios uzrasu palaukyt bsk, ten loadina zaidimo failus, dar nebuvo laiko idet kazkokio GUI kuris rodytu kiek uzkrove.
Visus naujesnius zaidimukus/protipus taip pat rasit tarp GameJolt'o HTML5 forma, nusprendem, kad tiems keliems kas bandys pazaist, bus daug patogiau x)
Ties Esca Studios uzrasu palaukyt bsk, ten loadina zaidimo failus, dar nebuvo laiko idet kazkokio GUI kuris rodytu kiek uzkrove.
Visus naujesnius zaidimukus/protipus taip pat rasit tarp GameJolt'o HTML5 forma, nusprendem, kad tiems keliems kas bandys pazaist, bus daug patogiau x)
Ties Esca Studios uzrasu palaukyt bsk, ten loadina zaidimo failus, dar nebuvo laiko idet kazkokio GUI kuris rodytu kiek uzkrove.
Visus naujesnius zaidimukus/protipus taip pat rasit tarp GameJolt'o HTML5 forma, nusprendem, kad tiems keliems kas bandys pazaist, bus daug patogiau x)
Šaunu. Įdėkit "Mute music" mygtuką.
Padariau maza update
Idejau mute mygtuka kaip ir patariai ( nors dbr mutina tik muzika, kazkokios problemos su GameJolt platforma, tad meniu soundai liko), pridejau loading screena ir siek tiek performance pagerinau ;D
Pabandžiau, gera įdėja. Keli patarimai:
1.Išimk sniega, bei K.senelį nes jau senai baigės šventės..
2. Žaidžiant su rodyklėmis webas slankiojas, į viršų ir į apačią.
3. Padaryk mažiau cions, nes jie dabar nieko verti kai tiek prisirenki..
4. Pirmą lygy keisk, nes ten vien 2min reikia kol be jokio įdomumo surenki cions.
Tos žaidimų dalybos yra nesąmonė. Tie raktai yra arba fake arba kažkoks botas sėdi ir pasiima. Konkursas, loterija ar kažkas tokio yra žymiai geriau. Niekada nesuprasiu tokių random dalybų. Sorry