Anime megėjai
|
lonely-wolf |
parašyta 13-02-2014 17:32
|
Expertas
Pranešimai: 152
Įstojo: 14.12.13
|
guilty crown geras gan anime,fate stay night/fate zero gan nebloga kolekcija,dar zinoma code geass reikia itraukti ir genesis no aquarion ir dar nepamirskime naujo 2013 metu animes highschool dxd |
|
|
|
Fox |
parašyta 13-02-2014 17:44
|
Pažengęs
Pranešimai: 28
Įstojo: 05.08.12
|
narutas labai geras anime visas serijas ziurejau gan ilgas |
|
|
|
Makaroni |
parašyta 13-02-2014 18:37
|
Geimeris
Pranešimai: 1814
Įstojo: 19.04.13
|
R0x0y parašė:
Deathnote trumpas ir geras. Bleach vienas iš trijų geriausių pripažintų anime. Dar yra fullmetal alchemist brotherhood neblogas kuris primena dbz ir naruto. Beje jei nematei dar šiaip yra tęsinys Naruto, Naruto shippuden. Jei nori giliai pasikasti tai yra Gintama, bet tu greičiausiai jų humoro nesuprasi ir ten tik subai.
Kuom subai blogai? Man tai geriau uz dubus....
Naruto FTW, tik uzknisa kad fillerius kuria... |
|
|
|
zakaras |
parašyta 13-02-2014 19:02
|
Geimeris
Pranešimai: 761
Įstojo: 28.10.10
|
jo fillerei * jau 3sav kaip serijas taupau nežiurėdamas |
|
|
|
FeelingHigh |
parašyta 13-02-2014 19:04
|
Geimeris
Pranešimai: 10286
Įstojo: 22.01.11
|
zakaras parašė:
jo fillerei * jau 3sav kaip serijas taupau nežiurėdamas
O aš jau 3 diena , kaip siunčiuos visas FullMetal Alchemist serijas |
|
|
|
SomeGuy |
parašyta 13-02-2014 19:06
|
Geimeris
Pranešimai: 1806
Įstojo: 30.06.10
|
SENPAY parašė:
R0x0y parašė:
Deathnote trumpas ir geras. Bleach vienas iš trijų geriausių pripažintų anime. Dar yra fullmetal alchemist brotherhood neblogas kuris primena dbz ir naruto. Beje jei nematei dar šiaip yra tęsinys Naruto, Naruto shippuden. Jei nori giliai pasikasti tai yra Gintama, bet tu greičiausiai jų humoro nesuprasi ir ten tik subai.
Kuom subai blogai? Man tai geriau uz dubus....
Naruto FTW, tik uzknisa kad fillerius kuria...
Nu supranti, aš pvz anime žiūriu ką nors kitą veikdamas tuo pačiu metu, tai su subais nelebai eina. šiaip jo daugumoi atvejų geriau subai nes voice acting beveik visada japanese geriau atliktas.
Ir dėl naruto, čia jau rinkis, arba laukt 1 metus kol padaro normaliai mangos kad anime nepradėtu vytis arba turėt fillerius.
Redagavo SomeGuy 13-02-2014 19:07 |
|
|
|
doomed |
parašyta 13-02-2014 19:18
|
Skillas
Pranešimai: 76
Įstojo: 12.04.12
|
1. Naruto
2. Hellsing
3. Fullmetal Alchemist
4. Ao No Exorcist
dar death note neblogas.
čia pagal mane geriausi anime.
Redagavo doomed 13-02-2014 19:19 |
|
|
|
FeelingHigh |
parašyta 13-02-2014 19:23
|
Geimeris
Pranešimai: 10286
Įstojo: 22.01.11
|
Junis parašė:
1. Naruto
2. Hellsing
3. Fullmetal Alchemist
4. Ao No Exorcist
dar death note neblogas.
čia pagal mane geriausi anime.
Dar va kaip tyčia Hellsing pamiršau (žiauriai fainos serijos ) |
|
|
|
tony hawk |
parašyta 13-02-2014 19:30
|
Expertas
Pranešimai: 180
Įstojo: 27.01.11
|
O apie ką tas Hellsing?? Siūlė brolis, bet taip ir nepažiurėjau. |
|
|
|
zapas |
parašyta 13-02-2014 19:55
|
Geimeris
Pranešimai: 319
Įstojo: 11.01.09
|
Vienintelis kuri ziurejau anime yra Shingeki no Kyojin (be naruto, dbz ir kt.) ir jis man labai patikau, siulau kitiems paziureti
|
|
|
|
NoScope |
parašyta 13-02-2014 20:19
|
Geimeris
Pranešimai: 6840
Įstojo: 29.08.11
|
tony hawk parašė:
O apie ką tas Hellsing?? Siūlė brolis, bet taip ir nepažiurėjau.
Apie Hellsing organizacija kovojancia su vampyrais. Jie ten turi toki ultimate-super op nemirtinga bad-ass vampyra kuris ten ir zudo blogiecius ir dar yra tokia sexy pana, ji irgi kaip ir vampyre tipo tas pacanas jo master yra, nes jis ja isgelbejo nuo kito vampyro ir padare ja vampyre, kad ji galetu gyventi... 1 sezonas toks zjbs, antro pirma serija perziurejau - kazkox grybas... 50 min trunkanti 1 sezono "alternatyva" taip suprask... Ir dar tokia bullsh*t... Na kaip fanas turesiu perziuret visa 2 sezona, gal nuomone pasikeis... |
|
|
|
Wilkes |
parašyta 13-02-2014 21:01
|
Expertas
Pranešimai: 132
Įstojo: 30.12.11
|
Mano matyti anime ir jie tikrai nuostabus <3
1.Naruto Shippuden
2.Death Note
3.Sword Art Online
4.High School DxD
5.Angel Beats
6.High School of the dead
7.Sankarea
8.Shingeki no Kyojin
9.Black Rock Shooter
10.Sakurasou no Pet na Kanojo
11.AnoHana
+dar nepamenu apie 10 kuriuos ziurejau |
|
|
|
tony hawk |
parašyta 14-02-2014 19:35
|
Expertas
Pranešimai: 180
Įstojo: 27.01.11
|
Up |
|
|