Parašė Kdosda Hegen· 22-06-2019 10:28
#445
VHilts1944 parašė:
Labiau i pieva turbut negalejai nusiganyt. Aiskiai nesupratai ketvirto zaidimo, kaip ir dauguma zaideju. Tas zaidimas visgi nera skirtas bet kam, tai yra labiau potyris negu zaidimas for fun. Psichologinio siaubo perteikimas pacia gryniausia forma. Rekomenduociau NitroRad apzvalga paziuret, uzuot smeiziant viena geriausiu visu laiku siaubo geimu.
Aiskiai nesupratai ketvirto zaidimo, kaip ir dauguma zaideju.
Sakyčiau gana įžūlu taip sakyt, kad nesupratau žaidimo, lyginant, kad vos kelis sakynius parašiau ir tai tik apie level design.
Tas zaidimas visgi nera skirtas bet kam, tai yra labiau potyris negu zaidimas for fun.
Tu teisus, tai tikrai potyris, o ne žaidimas dėl smagumo. Šiaip tai ir yra priežastis kodėl "ištvėriau" visą game. Storyline buvo tikrai neblogas ir mane vertė judėti pirmyn, cutscenes buvo geriasiausias dalykas ką šis game pasiūlė, pilna visokių small smart details ir taip toliau, beto labai patiko pats "The Room", kuriame nemažai game praleidau, stebint pro visokias skyles galimą buvo sužinot ką veikia kaimynai, žiūrint pro langą kas mieste dedas ir taip toliau, tai man labai patiko. Kas nepatiko ir labai nepatiko tai beveik viskas kas buvo už tos skylės vonios kambarį. Nors hospital, forest, building ir apartment lygiai buvo geri. Subway ir water prison man buvo vieni prasčiausių ir most torturous lygių apskritai žaidimuose. Man šie lygiai labai sumenkiną žaidimą, vien dėl šių lygiu, kaip rašiau prieš tai, žaidimo level design ir pamenu kaip labai blandų, besikartojantį ir taip toliau. Beto buvo ir paildomų letdowns - tie vaiduokliai buvo siaubingi pain in the ass: camera irgi buvo ass, dėl jos dažnai einas tiesiu kambariu veikėjas apsisukdavo ir taip kelis kartus kol iš lėto sėkmingai pereidavau; inventory nepatiko, jo limitas buvo grynas pigus būdas žaidimui prailgint, daug laiko veltui išsvaisčiau vien tam, kad grįžčiau į būtą vieną daiktą pasidėt, kad kitas tilptų. Beto nekenčiau vienos puzzle, kurią iki šiol su neapykantą prisimenu - buvo per water prison level kažkokius vamzdžius sukiot reikėjo ir kakur kažkas atsidaryt turėjo, niekaip neperpratau kaip reikėjo tuos vamzdžius pasukt, beto jokio indikatoriaus, kad pavyko nebuvo, tad kaskart vamzdį pasukus turėjau kelias minutes kelio eit tikrint ar atsidarė. Tiesioginę prasmę kelias valandas užtrūkau, kol teisingai pasukau, pamenu buvau labai pyktas ir nepatenkintas game.
Psichologinio siaubo perteikimas pacia gryniausia forma.
Visiškai sutinku, bet man asmeniškai SH4 nėra vienas geriausių psichologinių games, kaip rašiau Alan Wake man šimtus kartų geresnis.
Rekomenduociau NitroRad apzvalga paziuret
Ačiū už pasiūlimą, video tikrai buvo įdomus, sužinojau dar daugiau naujių small cool details kurių anksčiau nepastebėjau. Beto jis pats pasakė kelis tuos pačius trukumus, kuriuos aš irgi pabrėžiau.
uzuot smeiziant viena geriausiu visu laiku siaubo geimu.
Kur čia šmeižimas buvo? Tai buvo mano nuomonė ir nieko neteisingo ar iškraipyto lyg ir neparašiau. Anyway to each their own. Smagu, kad tau taip patiko SH4, man pačiam tai nėra blogas žaidimas, toks grynas 5/10. Bet kaip rašiau man asmeniškai, tai pati silpniausia Silent Hill dalis ir Alan Wake taip pat žymiai geresnis.