Temos pavadinimas: Gameris.lt :: Ka jus dabar zaidziate?

Parašė Kdosda Hegen· 24-06-2019 11:09
#454

VHilts1944 parašė:

[quote]Subway išvis linijinis pasaulis. Jei tau buvo sunku naviguoti šiuose pasauliuose, tai keista kaip nekilo sunkumų SH2 ar SH3 labirintuose, kur aklinoj tamsoj 1000 kartų sunkiau. Tarp kitko, ten dar žemėlapį kiekvienam lygiui rasti reikėdavo, kuomet SH4 smart Henry nusipiešia savo tau progresuojant.


Su SH2 nebuvo jokių sunkumų IŠSKYRUS kažkokį horrible lygį, kur su valtim reikėjo plaukt. Tas lygis tik laiko švaistymas ir dar sudėtingas, mat pasirodo visą laik reikia ta pačia kryptim plaukt 20min ir galima neten nuplaukt, tiesiog laiko švaistymas, beto visą laik toks pat vaizdas tad visiškai neina žinot ar į tą pusę plaukiu. Tik gerokai tinkama linkme paplaukus pradeda šviesa matytis kas buvo mano išsigelbėjimas. Žodžių mano nuomone tokius lygius reikia naikint kaip marą, nes jie protaut nereikalauja, klaidina, sudėtingi ir nuobodus, daug žmonių dažniausiai tiesiog meta game tokiuose lygiuose. Toks jausmas, kad tokie lygiai sukurti tik tam, kad atskirų žaidėjus, kurie tikrai stengsis iki galo game pereit ar tiesiog mes ir niekad nebesugrįš pabaigt.
Tuo tarpu per SH3 buvo 2 nekokie pasauliai - Shopping Mall ir Subway. Shopping Mall butų visai nieko, bet priešai kažkokie out of place, šiaip pagrindinė SH3 problema tai priešai, jie kažkokie labai dideli ir kažkaip nesmagu su kai kuriais kovot, jų dizainai man nelabai tinkami. Pagrinde per Shopping Mall tai jautės. Tai man tas pasaulis tik dėl priešų, o ne dėl level design nepatinka. O Subway tai peace of cocks. Sakyčiau dar blogiau nei Subway per SH4. Pagrindinė problema, kad labai didelis tas Subway ir daug to pačio design naudoja, tik vietom praėjimai užskirsti, tad reikia gerokai apeit norint kažkur nusigaut. Viskas dar butų tik įkiru, bet viską padarius pabaigoj reikia į konkrečią vietą nusigau, kad cutscene triggerinčiau. Jokių hintų nebuvo, kad į tą konkrečią vietą turėčiau nueit, tiesiog pykdo mane, kai taip būna.
Nėra labai tamsūs tie SH žaidimai, pašvieti su žibuntuvėlių ir matai palinką, aišku aplinkui nieko nematai/nelabai matos, bet kur švieti tai aiškiai matos viskas. O dėl maps man nėra problemų, mano labai gera level design atmintis. Aš visada, kai pasiklįstu tai niekad dėlto, kad nesusigaudau aplinkoje(nebent level design kažkoks ultra painus labirintas būtų, bet labai retas dalykas), o visada todėl, kad manau viską išieškojau ir nebežinau kur toliau eit/ką daryt.

tai kaip tada su SH2, kur kalėjime durys tiesiogine to žodžio prasme atrodė kaip sienų dalis?


Kaip ten labai lebgva buvo, nes žaidime buvo hint, kad yra siena, kur ištikro durys. Sudėjau hints ir suradau ta vietą.

Taip siekiama suklaidinti žaidėją. Šie žaidimai ne pasivaikščiojimas, ir vien tai kad žiūrėjai YouTubėj kaip kažką pereiti, liūdina mane. Pirmus kartus viską įveikiau savarankiškai, nes neturėjau interneto. Visos problemos lengvai išsprendžiamos šiek tiek pagalvojus.


Puikiai suprantu tave, kaip jauties. Pats savo mėgstamiausius games be walkthroughs perėjau. Kai draugas sako, kad tas game per sudėtingas ir kad visad reikėjo jam walkthroughs youtubei žėt ir cheats naudot, tai tada nekoks jausmas man būdavo. Bet su laiku išmokau, kad čia net neproblema, ir nereikia liūdėt nes kiekvienam žmogui kitokie games lengvi/sunkus. Tiesiog jeigu game nėra labai mėgstamas, tai noris greičiau progresą pasiekt, todėl ir žiurim tuos walkthroughs arba cheatinam.

Tai tau nepatinka logiškas dizainas, kur reikia čiučiut pasukti galvą? Nenustebčiau, jei praeitus SH žaidei Easy puzzle sunkumais. :D


Ne, yra krūvos games, kur nieko nesupratau, bet vistiek nenaudojau jokių walkthroughs ar cheats, buvau užsispyręs, bet pats viską išspręsdavau, nes game patiko ir norėjau dėl savęs pasistengt, kad sugebėsiu išsprest.
Ir čia irgi nuo kiekvieno proto priklauso kam čiučiut pasukt galvą, o kam neįmanomas uždavinys. Vieni labiau vienokio tipo puzzles supras, kiti kitokio tipo.
Prikols yra tas, kad aš buvau durnas, užsispyręs, per daug savimi pasitikėjau ir SH2 ir SH3 puzzles ant hard lošiau... Jau gali nuspėt kuom tas baigės... Tiesiai šviesiai sakant, 90% puzzles žėjau walktroughs... Šiandieną gailiuos, kad taip pasielgiau, reikėjo ant easy puzzles žaisti ir galbūt būtų buvę pats tas man.


Šitos informacijos niekas net nežino, kelis forumus patikrinus visi rašo, kad juos galima tik su kardu prsimeigti, niekas neužsimina, kad 5 kardai galutinai nužudo vaiduoklį.


Varge, tu net nežinai kaip vaiduoklį paguldyti, kai Building Worlde viename pirmų kambarių randi prismeigtą kardu vaiduoklį... tu manai jis ten šiaip gulėjo, ar gal kūrėjai kartais tyčia padarė, kad gal... parodytų žaidėjams kaip tai veikia? Nežinau ant kiek žlibas turi būti, kad nesuprastum. Tereikia 1 kardo vienam vaiduokliui, o kardų žaidime 5. Rasti juos taipogi nėra sunku, užtenka truputį patyrinėti aplinkas.


VISIŠKAI NESUPRATAI KĄ PARAŠIAU. Aš iš tavo praeitos(ar jau užpraeitos) žinutės pamaniau, kaip kad vaiduoklį galima galutinai nudobt kai 5 kardus į vieną vaiduoklį susmeigi...
Aišku kad žinau, kad 1 kardą susmeigi ir guli tas vaiduoklis tada, raitos. čia ir taip aišku.

Alan Wake tai visiškai nereikalinga, kai visąlaik girdi tą patį audio cue, ir neretai pats žaidimas tau slow-mo parodo visus priešus. Tai ne tik atima visą nenuspėjamumą, bet ir hand-holding gaunasi, kas man labai nepatinka.

Aš kaiptik atvirkčiai tai suprantu - kai tas slow-mo buna visad tai buna netikėtumas. Kaip jumpscare, bet kadingi tai ne koks screaming face prie pat ekrano tai sakyčiau, tikrai kokybiški jumpscares tie slow-mo. Ne kartą išgąsdino. Nu dėl hand-holding tu teisus.

SH4 visas žaidimas tau nieko nesako, turi viską išsiaiškinti pats, ir jei kažkaip nesugebi (tikrai nesunku), kaltė tavo.


Taip, turi išsiaiškint pats, jei nesugebu kaltė mano. Tas tavo "tikrai nesunku" tai tik tau galioja ir mažumai žmonių, nes yra polls, "Kuris SH game jums sunkiausias?" ir dauguma balsuoja, kad SH4 įskaitant mane. Tai ir vėl tas pats gaunas, priklauso koks žmogaus protas ir koks game.

Asmeniškai kuo man SH4 labai išsiskyrė, tai kad nepaisant fakto, jog visas žaidimas praleidžiamas šviesoje, mane labiau išgąsdino nei bet kuris kitas SH žaidimas, kurie visi visiškoj tamsoj. Jei ir SH4 būtų sekęs tais pačiais žingsniais, nebūtų inovacijos, žingsnio kitur. Visi trys žaidimai turėjo beveik tas pačias mechanikas ir taisykles, tuo tarpu SH4 pakeitė daugiau, nei matosi iš pirmo žvilgsnio. Kuo daugiau kartų žaidžiau iš naujo, tuo labiau patiko, ir žaidžiant žaidimą, rodos, begalę kartų, atrandi vis kažką naujo - dar vienas didelis pliusas.


Šiaip pripažinsiu, kad šie tavo posts privertė mane truputi labiau gerbt žaidimą. Ta prasme man vistiek game išliks 5/10, bet aš dabar matau tai kaip kaip good game, but not for me. Nebėra to pykčio žaidimui, nes tiesiog žinau, kad ne man žaist tokius žaidimus, kai tuo tarpu kažkam kitam, kaip pavyzdžiui tau jie atneš daug džiaugsmo.

Redagavo Kdosda Hegen· 24-06-2019 14:14