Parašė Kdosda Hegen· 30-06-2019 11:06
#458
VHilts1944 parašė:
[quote]Kur as rasiau, kad reikia 5 kardu vienam vaiduokliui? Parodyk. Cia tu nesupratai.
Parašiau viršiau esančiam poste.
Bandai save pateisinti. Tavo kalte, nes sviesa iskart matosi tau pasukant valti tinkama kryptimi, atstumas nesvarbu. Jei zaidei PC porta (kuris horrible) ir per glitcha nesimate, taipogi tavo kalte. As esu perejes PC versija beje ir viska maciau. PS2 sviesa matosi geriau.
Bandau save pateisint, nes aš teisus. Šviesos tikrai iškart nesimato, ką tik youtube pasižėjau, paplaukti į dešinę apie 45 laipsnius reikia, kad pamatytum, o aš ilgai plaukiau tiesiai, o tada turbūt į kairę gerokai pasukau, todėl sunku ir buvo surast tą šviesą. Kaip sakiau siaubinga vieta žaidime nereikalauja skill ir dar gali lengvai suklaidint, nes ni velnio nesimato, kad valtis pasisuka kai suki, tad atrodo, kad vietoj irkluoji. Akivaizdžiai šūdinas game design toj vietoj.
Net ne apie tai kalbu, o apskritai apie visas duris lygiuose. Kaip ir tu. Ne vien tas duris sulinyje. Aklinoj tamsoj surudijusiam kalejime matyti surudijusias duris zymiai sunkiau, nei BET KURIAS duris SH4. Jei ne, neisivaizduoju atvirai kaip su tokia rega zaidi zaidimus.
Viskas normaliai man buvo per SH2 su tom surudyjusiom durim, normaliai matės, o jei nesimatė logiškai galima buvo suprast, kad jei grotos kalėjime tai ir durys turi būt toj vietoj.
Per SH4 kaip rašiau pilna vietų, kur yra pilkos sienos ir pilkos durys, dėl šūdinų grafikų nesimato tų linijų durų ir rankena tokia išblukus, kad net nepagalvotum, kad rankena, todėl atrodo, kad siena. Kaip taipogi rašiau, draugas kartu buvo jis irgi buvo nustebęs, kad tam tikrose vietose buvo durys, nes abu galvojom, kad ten siena. Žaidime mažiausiai 4x tokios "durys" buvo. (tarkim dabar kaltinam tik PC port dėl to, tarkim ps2 normaliai viskas)
Tai tavo kalte velgi, nes pats nesupratai nei ka parasiau, nei ka zaidimas tau AISKIAI rode.
Ką žaidimas rodė viską supratau, jau daug kartu viens kitam tuos kardų concepts perkartojom, ir išvis ne tame problema buvo. Iš pat pradžių rašiau, kad vaiduokliai pain in the ass (= annoying), tai nereiškia, kad nežinojau kaip juos sudorot, TU pats iš niekur ištraukei, kad aš nežinau kaip juos sudorot ir pradėjai apie kardų concept rašyt, kurį PATS klaidingai užrašei ir dėl kurio šis ginčas kilo... Tad tu pats nesupratai ką parašiau...
Tai blemba, ko tau dar reikia? :D Vienam pirmu Building World kambariu randi vaiduokli su susmeigtu i ji kardu. Ir jis aiskiai negali atsikelti. VISISKAI. Gali stovet ten AMZINYBE. Tu negali ju zudyt, nes jie aiskiai vaiduokliai. Tai kokiu tau dar kardu reikia? Zaidime IS VISO yra 5 tokie kardai. Blemba, atleisk, bet tu biski vepla. Zaidimas tau aiskiai viska pademonstruoja be jokiu training. Toks dizainas geriausias.
1. Čia tas dizainas, kad be training apmoko, tikrai geras ir išvis nieko blogo apie ta nerašiau. 2. PROBLEMA PATYS VAIDUOKLIAI. Tie vaiduokliai man annoying as *. Jei tau jie gerai, tai nereiškia, kad man gerai. Iš geros pusės galima sakyt, kad žaidime dauda daugiau suspense, bet iš kitos pusės man asmeniškai jie iškart atsibodo ir užpyso, nekenčiau jų. Man tokie dalykai žaidimuose labai nepatinka. Yra žaidimų, kur yra panašiai bet daug geriau pavyzdžiui Amnesia/Outlast, kur negali priešu nužudyt, bet žaidimas ir sukurtas tuom concept, o čia tiesiog pvz reikia praeit ir maža erdvė tad nepralendi, tad turi atsitraukt kokį 20 metrų, palaukt kol priartės ir tada juos apeit, tiesiog annoying.
Aš gal ir vėpla, bet bent jau savo klaidas matau, tu tuo tarpu sakai kad nieko nesuprantu, kai pats vietom iš niekur info prikuri, kaip aprašiau atsakyme viršiau.
Ka tu cia susvaigai, taip ir nesuprantu. Nuo kada suletinti kadrai zaidime ar filmuose ar bet kur gasdina? Suletintas kadras su patolintu vaizdu kuris parodo visus tave supancius priesus, besiartinancius SUPER LETAI, suteikiantis tau galimybe juos visus overpowerint kadangi zinai ju pozicijas. Kas cia blem baisaus? :D Koks dar jumpscare? Wtf?
Nesuprast tau tokio concept :D. Bet rimtai, "privertei" mane parašyt tai.
Redagavo Kdosda Hegen· 30-06-2019 17:05