Parašė Kdosda Hegen· 30-06-2019 19:22
#460
VHilts1944 parašė:
[quote]Taip iseina, kad tu toks zmogus, kuris tikisi visko pateikto jam graziai ant lektstutes. Reikia biskelio bendro suvokimo, kad plaukiant valtim ar bet kur keliaujant reikia orientyro, tikslo vietos. As po minutes ar dvieju jau pamaciau ta sviesa pasukiojes valti, o tu ruke plaukei tiesiai nes nesumastei pasukt valties ir paieskot to orientyro. Cia visiskai tavo kalte. Paprastas problemos sprendimas yra keist kazka, jei matai kad daromas dalykas neveikia. Pasukt valti, ypac 45 laipsniais, tikrai nesunku.
Kaip rašiau viskas būtų normaliai jeigu vaizdas nors kiek keistųsi. Kai sukau valti į šoną atrodė lyg vietoj stoviu ir niekas nevyksta. Nemažai laiko net galvojau, kad glitched ta vieta. Iki kol truko kantrybė ir youtubei pamačiau, kad taip prastai ir turi viskas atrodyt. Kas once again man įrodo, kad šūdinai ta vieta designed. Jeigu nors kažkiek būtų buvusi vaizdo kaita sukant valtį tai tada iškart bučiau tą šviesą radęs.
Na tai velgi jusu kalte, nes as ir mano kaimynas abu zaidem si zaidima, ir abu matem viska. Nesam praleide ne vienu duru. 90 proc laiko kamera pasisuka arba pasikeicia, kad parodytu privalomas duris.
Yep. Jeigu jus pamatėt, o mes ne tai jau mūsų kaltė. Jeigu žaidimo visos spalvos išblukusios ir panašios tai * design. Spalvos turi būti su dideliais kontrastais. Svarbus dalykai turi būti išryškinti, kad matytusi. Kad tokiems "daltonikams" kaip aš su draugu, paeitų atskirt pvz durys nuo sienos. Šiaip pats visada žaidimuose jei yra spalvų options pasidarau maximum kontrastus ir spalvų priešingybęs, tada viskas būna ryšku, daug geriau atrodo ir viską daug lengviau atskirt. Pvz Betrayer, Serious Sam 3, Witcher 2, Two Worlds 1 ir 2 yra nuostabiausi pavyzdžiai, kur galima pasidaryt nuostabius kontrastus.
Jei sakytum, kad horror games ar kažkokie kitokie games turi būti vientysų spalvų, nes tokia "atmosphere" tai mano atkirtis, kad dauguma senesnių žaidimų turėjo nuostabius kontrastus ir ryškias spalvas ir nebudavo jokių problemų. Pvz Silent Hill 1, Resident evil 1,2,3 ir taip toliau.
Šiaip man nėra problema blankios spalvos, tiesiog kontastai man visada atrodys daug gražiau ir geriau, bet va SH4 ir dar kažkoks 1 game kurio nepamenu yra 2 išimtis kai man tikrai nepatiko tų vientysų spalvų stylistika, nes tiesiog kažko neatskiriu kaip, kad durų nuo sienos.
Ne prikuriu, o tu neteisingai interpretuoji paprasta dalyka. Tau reikia viska surasyt iki detaliu, kitaip puoli ne taip suprast. Aiskiai sakiau, kad 5 kardai yra visame zaidime is viso, ir niekur, kad reikia 5 kardu vienam vaiduokliui. JUOS "galutinai pribaigti", turejau omenyje 5 pasirinktinus vaiduoklius prismeigti.
Tu grynai nepripažįsti savo kaltės... specialiai tą sakinį parodžiau dviem savo draugams ir ABU jį suprato taip kaip aš supratau. Akyvaizdžiai tas tavo sakynis klaidinančiai parašytas ir neįmanoma suprast taip kaip tu nori. Tik esi užsispyręs ir nenori pripažint, kad blogai parašei.
Tai ir yra ju pribaigimas, nes jie nebegali pajudeti, nebent sumanysi karda istraukt. Maniau BENT TAI zaisdamas supratai, aiskiai ne. Nes va, tau reikia aiskinti 5 kartus. :D
Holy *, ir vėl tas pats... Jeigu aš ko nors neprirašau, tai iškart nesupratau... tai pasakysiu paskutinį kartą:
1. Aš visą kardų systemą suprantu
2. Mes apie ją vis dar kalbam tik todėl, kad tas tabo salinys buvo neteisingai parašytas, ir atseit aš dėl savo kaltės jį neteisingai supratau...
3. Nebenoriu jokios papildomos informacijos apie tuos kardus, nes tu visada parašai kazkokią jau žinomą informaciją ir dar prikabini, kad aš atseit nesupratau, nors pats nieko apie tai net nepaminėjau... iš vis iki šiol nesupramtu pričiom pradėjai apie tuos kardus ir amuletus rašyt kai aš tiesiog parašiau, kad vaiduokliai pain in the ass. Niekir nerašiau kad nemoku su jais susidorot, tiesiog jie mane labai užknysa...
Kad tau pačiam reikia 5x aiškint tapatį:D
Tai pasikartosiu, kad tamsta esate atbulas individas. :)
Šitą frazę daugybę kartų iš kone beveik kiekvieno girdėjęs tik nebent kitokiais žodžiais. Tik nesuvokiu ar čia gerai ar blogai reiškias:|:=